Blogger Backgrounds



7 August 2011

hari yg paling bosan meyh...!!

Salam,,,hey-3...hurmm lme da aku x update blog nieh,,hurm ari ni ntah arr npe aku rasa x happy sngat..mybe ade something x kene kot...yg first skali aku x happy coz my Fon da hilang & aku sayang giler fon 2 sebab aku bli dari hasil titik peluh aku sendiri kot..hurmm yg kedua aku x happy pasal membr-2 aku..huh ntah arr diaowng ni aku pn plik la..aku bru je kwn dgn sorang bdk pmpuan ni & da kna gosip da dgn diaowng semua...mybe dlm dunia ni aku x perlu berkawan kot..?? tol x ape yg aku ckap..?? dan yg ketiga best fwenzz baik aku skang da x nk weply msj yg aku send...!! hurmm..mngkin dia merajok dgn aku kot kn..!! hurm btw aku bersyukur sngt dapat best fwenz cm dia tuh...& aku x kn lupakn jasa yg dia buat...hurmm tdi aku bru je baca kat blog dia about someone,mybe dia tulis pasal Bf dia kot..hurmm rasa simpati pn ade la jgk dkat dia...hurmm,,last skali aku nk gtaw kat korang aku dgn dia just fwenz ja x lebih dri 2 pn la..huhh,terlupa plak pasal yg aku bergaduh dgn dia 2 ari yg lepas x silap aku la..& kat sini aku nk mntax maap klau aku dah sakitkn atie dia & paz ni aku janji yg aku xkn ganggu dia lgi...thank sgt-2 coz slama ni da trima aku sebagai fwenz kmu yea...k la smpai sni je kot aku nk tulis post ni t ada masa aku update g ehh...o.ov

No comments:

Post a Comment